New Tap Order 2

W ramach działalności w Aliasing Games, po kilku miesiącach dosyć burzliwe pracy, światło dzienne ujrzała nasza najnowsza produkcja będąca odświeżeniem pomysłu pierwszej gry tego studia - New Tap Order. Zdecydowaliśmy się stworzyć grę od podstaw wykorzystując główną mechanikę rozgrywki, dodając kilka urozmaiceń oraz ubierając całość w metalowo-złotą kolorystykę. W ten sposób powstał New Tap Order 2.

new tap order 2

Gra polega na umiejętnym, rytmicznym skakaniu stylizowanym na zegarek trójkątem tak aby omijać przeszkody, zbierać przydatne znajdźki i ostatecznie uzyskać jak największą ilość punktów i wysokość. Całośc przypomina skrzyżowanie Flappy Birda z Doodle Jump. Poniżej zamieszczam krótki zapis samej rozgrywki aby pokazać na czym dokładnie gra polega:

Najważniejsze cechy samej gry to:

  • sterowanie obracającym się trójkątem z użyciem tapnięć (kierunek skoku wyznaczony jest przez żółty znacznik)
  • kilka rodzajów znajdziek
  • znajdźki modyfikujące fizykę rozgrywki
  • tryb rakiety umożliwiający uzyskanie dużej kontroli nad lotem trójkąta
  • "god mode" pozwalający na niszczenie niektórych przeszkód
  • kilka rodzajów przeszkód, zniszczalnych i niezniszczalnych
  • rosnący poziom trudności wraz z postępami w rozgrywce
  • kilka innych smaczków poukrywanych w samej grze

Z kwestii technicznych warto wspomnieć o:

  • wykorzystanie akcelerometru do sterowania trójkątem w trakcie trybu rakiety
  • zaimplementowanej integracji z Google Play Games (osiągnięcia i globalne tablice wyników)
  • użyciu Facebook SDK do udostępniania swoich wyników na facebookowej tablicy
  • użyciu Unity Analytics i Fabric do akwizji danych z przebiegu rozgrywki
  • opcjach, które pozwalają ustawić "jasność" gry czy włączenie/wyłączenie wibracji

Gra będzie z pewnością rozwijana i na bieżąco ulepszana ponieważ luźnych pomysłów na wzbogacenie rozgrywki nadal przybywa. Zachęcam więc do sprawdzenia własnego refleksu i zagrania w New Tap Order 2 i podzielenie się wrażeniami. Każda informacja zwrotna jest na wagę złota! Zachęcam też do śledzenia naszego Devbloga na którym regularnie publikujemy postępy w pracach nad naszą grą.